PN-PT
DO 22:00
PN-PT
DO 22:00
FAQ

Poniżej przedstawiamy przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące zakupów w naszym sklepie. Kliknij na interesującym Cię pytaniu wy wyświetlić odpowiedź:

PYTANIA DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA:

Tak, zamówienie w sklepie www.onesies.pl możesz złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zamówienie złożone bez rejestrowania się zostanie zrealizowane standardowo, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki.

Jeśli chcesz złożyć zamówienie w sklepie www.onesies.pl dodaj wybrane produkty do koszyka i przejdź do realizacji klikając „PRZEJDŹ DO KOSZYKA” na wyskakującym okienku bądź kliknij w koszyk widoczny w prawym górnym rogu strony i kliknij na niego bądź na przycisk „do kasy”. Następnie wypełnij formularz przyjęcia zamówienia. Aby zakończyć proces składania zamówienia kliknij przycisk “KUPUJĘ i PŁACĘ”. Jeśli zamówienie zostało złożone poprawnie, zobaczysz ekran “Dziękujemy za złożenie zamówienia”. W tym momencie Twoje zamówienie zostanie zarejestrowane i przekazane do realizacji.

Zamówienia przyjmowane są zarówno telefonicznie jak i mailowo. Zamówienie możesz złożyć pod numerem telefonu: 17 789 1807 lub pisząc na adres e-mail: info@onesies.pl

Tak, do każdego zamówienia generowana jest faktura imienna bądź faktura VAT. Dokument otrzymasz w formie elektronicznej na maila wskazanego w zamówieniu.

Należy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia oraz wypełnić pola, które pojawią się po jej zaznaczeniu. Wszyscy klienci dokonujący zakupów w sklepie www.onesies.pl otrzymują fakturę VAT w formie elektronicznej na maila wskazanego w zamówieniu.

Kiedy spakujemy już Twoje zamówienie wyślemy powiadomienie z numerem nadania oraz linkiem do śledzenia zamówienia. Wiadomość wysyłana jest na adres mailowy podany podczas składania zamówienia. Jeżeli nie otrzymałeś wiadomości Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, jeżeli otrzymałeś link do śledzenia, ale status jeszcze się nie zaktualizował sprawdź status w godzinach wieczornych, kurier mógł jeszcze nie zeskanować paczki, dlatego mimo jej odebrania status mógł nie ulec zmianie.

Nie oferujemy odbiorów osobistych, możemy dostarczyć wybrany produkt w dowolne wskazane przez Ciebie miejsce!

Twoje zamówienie anulujemy w przypadku braku wpłaty w terminie 14 dni od daty jego złożenia.

W celu anulowania zamówienia proszę skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Wyślij wiadomość mailową zatytułowaną „Anulacja zamówienia” na nasz adres mailowy bądź skontaktuj się z nami telefonicznie. Nie jest możliwe anulowanie zamówienia, które zostało już spakowane (wygenerowano numer nadania) bądź wysłane.

Towar rezerwowany jest dla klientów, którzy dokonali zakupu. Jest to jedyna możliwość rezerwacji towaru.

O każdym etapie realizacji informujemy mailowo. Poinformujemy Cię o przyjęciu zamówienia, o zaksięgowaniu wpłaty oraz o wysłaniu zamówienia. Obserwuj skrzynkę mailową.

Zamówienie możesz opłacić w dowolnym terminie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od jego złożenia. Zamówienia z brakiem wpłaty anulowane są automatycznie po 14 dniach.

Nasz system zapisuje każde zamówienie jako osobne zlecenie, które przechodzi przez kilka procesów informatycznych, przez co nie mamy możliwości połączenia dwóch zamówień w jedno.

PYTANIA DOTYCZĄCE PŁATNOŚCI:

Zamówienie możemy zrealizować z płatnością z góry lub płatnością przy odbiorze. W przypadku płatności z góry dajemy możliwość wyboru różnych form płatności jak przelew bankowy, blik, paypo itd. W przypadku płatności przy odbiorze zamówienie opłacisz gotówką przy odbiorze u kuriera. Nie ma możliwości łączenia tych dwóch form płatności.

Tak, jest taka możliwość. Należy skontaktować się w tej sprawie z naszym BOK jak najszybciej to możliwe. Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już spakowane (wygenerowano numer nadania) bądź wysłane.

PYTANIA DOTYCZĄCE DOSTAWY:

Koszty oraz czas dostawy uzależnione są od wybranego dostawcy. Na koszt dostawy wpływ ma także ilość oraz wielkość zakupionego produktu. Szczegółowe zestawienie znajduje się na stronie: Wysyłka i płatność oraz po dodaniu produktów do koszyka.

Tak, jest taka możliwość. Należy skontaktować się w tej sprawie z naszym BOK jak najszybciej to możliwe. Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już spakowane (wygenerowano numer nadania) bądź wysłane.

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Tak naprawdę to indywidualna kwestia każdego spedytora, ale zazwyczaj kurier dzwoni do adresata w dniu dostawy (zazwyczaj z samego rana), w celu potwierdzenia możliwości odbioru przesyłki.

Numer listu przewozowego aktywuje się z opóźnieniem. Jeżeli Twój link lub numer paczki nie działa, jest to zupełnie normalne. Link aktywuje się do 24 godzin.
W międzyczasie zapraszamy na:

PYTANIA DOTYCZĄCE ZWROTÓW I REKLAMACJI:

Jeśli w momencie doręczania przesyłki zostanie stwierdzone jej uszkodzenie lub brak w jej zawartości, należy w momencie odbioru lub nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych spisać protokół szkody. Więcej informacji uzyskasz na infolinii przewoźnika, który doręczył Twoją przesyłkę. Po spisaniu protokołu szkody wyślij do nas zgłoszenie reklamacyjne wraz z tym dokumentem.

Staramy się rozpatrywać reklamacje w ciągu 24 godzin, jednak nie dłużej niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową PRZEZ OKRES 2 LAT od daty zakupu, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

a) Wypełnij formularz online: https://formularz.onesies.pl
b) Czekaj na informację zwrotną w sprawie reklamacji i dalsze decyzje. Otrzymasz informację w ciągu 24 godzin.
c) PAMIĘTAJ: Jeżeli wysyłasz reklamowany produkt na własny koszt, wybierz bezpieczną metodę dostawy, np. skorzystaj z usługi kurierskiej lub wyślij paczkę z potwierdzeniem wysyłki. Nie wysyłaj nam paczki za pobraniem - nie mamy technicznej możliwości odebrania takiej przesyłki.

Do dokonania zwrotu online potrzebujesz jedynie wypełnić formularz zwrotu online https://formularz.onesies.pl i odesłać przesyłkę na adres wskazany w formularzu.

W momencie uznania zwrotu otrzymasz powiadomienie mailowe na adres podany w zamówieniu.

Termin zwrotu środków może wynieść od 2 do 5 dni roboczych od daty doręczenia Twojego zwrotu do naszego magazynu na zasadach określonych w przepisach prawa.

INNE PYTANIA:

Produkty, które nie są dostępne, nie będą miały aktywnego przycisku „Do koszyka”. Takie produkty będą miały aktywny przycisk „powiadom o dostępności”, dzięki któremu podając adres mailowy otrzymamy powiadomienie jak tylko towar będzie ponownie dostępny.

Z Biurem Obsługi Klienta skontaktujesz się, dzwoniąc pod numer naszej infolinii: 17 789 1807. Możesz także wysłać wiadomość na adres e-mail: info@onesies.pl. Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania, doradzą w wyborze produktu oraz pomogą w złożeniu zamówienia.

Nasi konsultanci Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-22.00.

Wymiana w naszym sklepie polega na dokonaniu zwrotu oraz złożeniu nowego, niezależnego zamówienia. Proszę wypełnij formularz online a następnie zapakuj i odeślij do nas produkt. Środki za zamówienie zwrócimy przelewem w ciągu 14 dni. Nowe zamówienie natomiast można złożyć niezależnie, nie czekając na zrealizowanie zwrotu.

Skargę lub pochwałę można zgłosić za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie, poprzez wiadomość wysłaną na adres: info@onesies.pl, dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta pod numer: 17 789 1807.

do góry
projekt i realizacja: Maxsote - profesjonalne sklepy internetoweoprogramowanie: Shoper
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium